Menu
Your Cart

İade Kargo ve Teslimat Bilgisi

İade / Değişim Prosedürü

fabius.com.tr’yi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Aşağıda iade ve değişim politikamızla ilgili bilgileri bulabilirsiniz. Herhangi bir soru, öneri veya görüşleriniz için İletisim Formunu kullanarak bizimle iletişime geçebilirsiniz. Tarafımıza ileteceğiniz görüşleriniz bizim için çok değerli olup platformumuzu siz değerli müşterilerimize daha iyi bir hizmet sunmamıza yardımcı olacaktır.

İADE VE DEĞİŞİM POLİTİKASI

fabius.com.tr den aldığınız ürünleri, anlaşmalı olduğumuz veya teslim aldığınız kargo firması ile iade etmeniz gerekmektedir. Ürünlerin tarafınıza teslimi tarihinden itibaren en geç 15 gün içerisinde üye panelinizden ürün iade talimatı oluşturarak anlaşmalı kargolarımız ile Satıcıya iadesi için anlaşmalı kargoya vermeniz gerekmektedir. 15 günü aşan bildirimlerde maalesef iade kabul edilmemektedir. İade süresi dolan, faturasız, etiketsiz, yıkanmış, kullanılmış tekrar satılabilir özelliğini kaybetmiş ya da hasar görmüş ürünlerin iade ve değişimi kabul edilmeyecek, tarafınıza karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir. İadeniz fabius.com.tr ilgili birimleri tarafından incelendikten ve onaylandıktan sonra ürün tutarı, 1-7 iş günü içerisinde ilgili bankanıza iade edilir. Bundan sonraki süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve fabius.com.tr'nin bankanıza müdahale etme hakkı yoktur. Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürünlerinize ait ürün tutarı tarafımızdan tek seferde tamamı kredi kartınıza iade edilmektedir, bankanız tarafından, ürün bedeli iadesi çalıştığınız bankanın prosedürleri çerçevesinde, taksitli yada tek seferde olarak kredi kartınıza geri ödenecektir. Ulaşılamayan irtibat telefon numaralarından kaynaklı gecikmelerden fabius.com.tr sorumluluk kabul etmemektedir. Ayrıntılı bilgi için 05056141821 Müşteri Hizmetlerini arayabilir veya iletişim bölümünden e-mail ile bilgi talep edebilirsiniz.


HANGİ ÜRÜNLER İADE EDİLEMEZ?

Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, ambalajı açılmış ve denenmiş iç giyim ürünleri, ambalajı açılmış ve denenmiş mayo ve bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) ancak ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir. Sadece Tasarım ve Abiye ürünlerine özel iade işlemi; ürünün aynı gün içerisinde iade edilmesi durumunda geçerli olacaktır. Belirtilen sürenin aşılması durumunda ise iade işlemleri gerçekleşmemektedir. Tek kullanımlık ürünler hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. İade ve değişimlerde sorun yaşanmaması adına ayakkabılarınızı ev ortamında, tekstil ürünlerinin etiketlerini koparmadan ve yıkamadan denemenizi öneririz. Etiketleri koparılmış ve yıkanmış ürünler kabul edilmemektedir.


“Elektronik ürünlerin tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde” cayma hakkı kapsamı dışında kalacaktır".


ELİME GEÇEN ÜRÜN KUSURLU, NE YAPMAM GEREKİYOR?

fabius.com.tr üzerinden almış olduğunuz kusurlu/ayıplı ürünlerin iadesini kullanıcı panelinizden iade talimatı oluşturarak anlaşmalı kargo firmalarımızla ilgili tedarikçiye iadesini gerçekleştirebilirsiniz. Tedarikçilerimizden kaynaklı yanlış ürün, farklı ürün vb gönderiler nedeniyle yaşanan aksaklıktan dolayı öncelikle özür dileriz. Belirtmiş olduğunuz ürün tedarikçi firma stoklarında bulunduğu takdirde, derhal değişim yapılacak ve yeni ürün tarafınıza gönderilecektir, talep edilen ürünün tedarikçilerimizin stoklarında bulunmaması durumunda siparişiniz iptal edilip ücret iadesin iade prosedürümüz çerçevesinde ilgili bankanıza ücret iadeniz yapılacaktır. Çeşitli dönemler yapacağımız kampanyalı ürünlerde oluşabilecek iade durumlarında, ürünler stoklarla sınırlı ürünler olmasından dolayı ilgili kampanyalardan almış olduğunuz ürün/ürünlerin tedarikçi firma stoklarında olmaması durumunda siparişiniz iptal edilerek para iadesi işlemi gerçekleştirilecektir. fabius.com.tr üzerinden yapmış olduğunuz alışverişlerde yaşayabileceğiniz bir olumsuzluk olması durumunda 05056141821 numaralı Müşteri Hizmetlerini arayabilir veya iletişim bölümünden e-posta ile temasa geçerek destek talebinde bulunabilirsiniz.

Notification Module
This is the sticky Notification module. You can use it for any sticky messages such as cookie notices or special promotions, etc.